12 Nisan 2012 Perşembe

HAYAT...

Salı günü annem ve annanemle Melek yengeye gittik.Yolda annem Sarp ile gezmeye gitmek istemiyorum etrafı çok karıştırıyor dedi.Melek yengeye gittiğimizde Mümin dayıyı görünce ağladım,odadan çıkmak istedim.Annem zor sakinleştirdi.Sonra etrafa bakınınca bir sürü oyuncak gördüm.Zafer ablanın 2.5 yaşındaki torunu Enver'in oyuncaklarıymış.Bütün gün etrafı hiç karıştırmadan oynadım, sonradan Mümin dayi ile de aram çok iyi oldu, bana sürekli oyuncak verdi.Sonra Hüma,Tansu,Cansu geldi. Güzel kızları görünce daha da bir çoştum.Bir ara ayağa kalktım herkes benim yürümemi bekledi ama ben yine iki el iki ayak emeklemeyi tercih ettim.Akşam eve geldik yolda uyuyarak, sonrası yine aynı saat başı kalkma gece 2' de uyanma ve 5' e kadar uyumama.Çarşamba sabahı bizim sitedeki uyuz köpeği gördük annem ona çok üzülüyor.Sabah annem bir telefon trafiğine girdi önce özel veterinerler sonra hayvan barınağı.En sonunda hayvan barınağı gelip alacaklarını söyledi.Annemle birlikte öğle uykusuna yattık, ben annemin memesinde uyurken annanem geldi ve  Mümin dayının öldüğünü söyledi.Annem o şokla ağzımdam memeyi bir çektiki ne olduğunu anlayamadım.Bu haberle hepimiz  çok üzüldük.Dün görmüştük,beni oynatmıştı bir gün sonra da ölmüştü.Annem beni Satiye teyzeme bırakıp Melek yengeye gittiler, ben de Satiş teyzemle oynadım.Annem gelince zor uyudum ve saat 11 den 04:oo de kadar uyumadım annem bir ara ağladı,babam  bana kızdı.Işık açılınca onlara türlü sevimlilikler yaptım ama bu sefer sınırları fazla zorladım galiba şirinliklerime hiç gülmediler.Sabah 4 de uyuyan ben 6 da kalktım .2 saat babam baktı, annem de uyudu.Satiye teyze gelince annem, ben ve Satiş uyuz köpeği aramaya çıktık.Bütün siteyi dolaştık sonra sitenin dışında yolda gördük hemen barınağı aradık köpek bizi görünce kaçtığı için siteyi birde dışardan dolaştık ekip geldi bir de onlarla beraber siteyi bir daha dolaştık ama köpeği yakalayamadık.Annem çok üzüldü veteriner tekrar geleceklerini söyleyerek ayrıldı. Annem üzgün, ben şaşkın ve yorgun eve geldik.Hemen uyudum, annemlerde cenazeye gittiler.Daha yeni öğreniyorum ama hayat çok şaşırtıcı. Annemin her akşam dediği gibi günler bize hep mutluk getirsin...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder