29 Mart 2012 Perşembe

1 yaş 1 gün

Dün itibarıyla bebeklikten çıktım.Dün annemin ve benim doğumgünümdü.Annem doğumgünüm için günler öncesinden hazırlanmaya başladı.Önce tema bulmaya çalıştı.Eminönüne gitti, ordan misafirlere verilmek üzere içine şeker konulacak minik kavonozlar aldı.Sonra hayat boyu şanslı olayım diye temayı uğurböceği olarak belirledi.Uğurböcekli rozetler,balonlar,kapı süsü, üzerinde Sarp Deniz 1 yazan şapkalar, kavonozlara etiketleri,buzdolabı magnetleri hazırlattı.Doğum günüm 28 mart ama amcam ve babannem haftaiçi gelemeyeceği için doğumgünümü 25 mart pazar günü dilek pastanesinde kutladık.Sabah kahvaltısına gittik, sonrada pastamı kestik.Bunları herşey yolundaymış gibi anlatıyorum ama aslında ben pek doğumgününden anlamadım hatta pastamdan bile yiyemedi.Cumartesi günü annanem annem uyusun diye beni aldı.Annem uyudu ama ben, annanem ve dedem uyumadık.Pazar sabahı 07:00 de uyudum birbuçuk saat sonrada kalktım.Annem geldi beni giydirdi bu arada kırmızı papyon taktım ve doğumgünü kahvaltım için dilek pastanesine gittik.Emel teyze, hülya abla ve yılmaz amca bizden önce gelmişlerdi.Satiye teyze,yusuf,yareni de biz aldık.Oraya gidince annem süslerimi yerleştirdi, balonları şişirdi.Doğumgünüme babannem, annanem, dedem,dayım,muhterem yengem,bora ağabeyim,dilara ablam,doğan amcam,belma ablam,satiye teyzem,yusuf,yaren,emel teyze,hülya teyze,yılmaz amca,arkadaşım kayra-annesi-babası,arkadaşım kerem-annesi-babası (keremler son anda geldiler,annesi çalıştığı için geç kaldılar,kerem'in de hiç keyfi yoktu sürekli ağladı) katıldı.Teasdüfen annemin amcasının oğlu kadir,eşi ve oğulları eğe oraya kahvaltıya gelmişler onlarda doğumgünüme katıldılar.Uykusuzluk kafama vurdu sürekli ağladım annem bir iki defa mem verdi,sonunda uykuya daldım,pusetimde uyudum.Uyandığımda kafama kral tacı şeklinde üzerinde sarp deniz 1 yazan uğurböcekli şapka takmaya çalışıyorlardı tabiki taktırmadım.Sonra pastam geldi. Annem pastamı 1 şeklinde hazırlatmış,üzerinde uğurböcekleri vardı ve SARP DENİZ ŞANS,SAĞLIK,MUTLULUK HEP SENİNLE OLSUN YAZIYORDU.Mumları üflerken annem ağladı.Hediyelerim verildi.Çok güzel hediyeler aldım.Annanem salıncak,satiye teyzem bisiklet ( rengi kavuniçi olduğu için annem ona balkabağı diyor),dayımalar ev bisikleti-araba ve yelek,amcam yazlık şort takım ve müzükli bir oyuncak,kayralar masalcı tırtı,keremler gri eşortman takımı,babanennem yzalık takım ve altın, hülya teyzem mavi yağmurluk ( hemen giydim) almışlar.Eve gelince  bu arada eve gelene kadar ağladım annem hemen beni yıkadı mama verdi, uyutmaya çalıştı ama uyumadım dayımın aldığı bisikletle oynadım.İyiki doğumgünümü pazar kutlamışız.Annanem pazartesi hasta oldu,annanem ve Satiye teyze kardeşi ayşe  hasta olduğu için 3 gün gelmediler.3 gün annemle başbaşa vakit geçirdim benim için herşey güzeldi ama annem çok yoruldu.28 mart doğumgünüm olduğu için annem ogünde kutlama yapalım dedi ama annanem ve dedem hasta olduğu için gelemediler.Dayımlar geldi pastamı kestik, muhterem yengem bana zorla pasta yedirdi.Sonra annemin koynunda uykuya daldım.1.yaş günümde yanımda olan tüm sevdiklerimle inşallah ikinci yaşgünümde de birlikte olurum bu arada annem bu inatçılığımdan vazgeçmezsem 2.yaşgünü temasının keçi olacağını söyledi...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder