6 Mart 2012 Salı

Bugün tam 3 defa sokağa çıktım ama her seferinde hemen eve döndüm, tadı damağımda kaldı.Bu sabah tam annemle dışarı çıkacakken Satiye teyze geldi ve beni o çıkardı.Biraz dolaştık sonra hemen eve döndük.Dönünce uyudum kalktığımda annanem gelmişti.Çorbamı içtim ananem dışarı çıkardı, hemen de eve getirdi.Dedim ya  bir çıkıyorum bir giriyorum.Ögleden sonra uyumamak için direndi ananaem annemi çağırdı gel sen uyut dedi.O sırada kakamı yaptım annem bacaklarımı karnıma bastırdı zor da olsa biraz daha yaptım ve annemi emerek uykuya daldım.Uyanınca hiç sesimi çıkarmadım etrafa bakındım kimse yok yaşasın deyip çekmecelere doğru yöneldim ve anneme yakalandım.Beni öpücüklere boğdu ve hadi dışarı çıkıyoruz dedi.Dışarı çıktık ,parka gittik orda dedemle karşılaştık.Bir iki kere sallandım ve hava soğuk diye eve döndük.Annanem de geldi ve bana akşam yemeğimi yedirdi.Banyomu yaptıktan sonra annanemle oynadık.Bu arada ananem bana (doğumgünüm yaklaşıyor ya ) mum üflemeyi öğretiyor.Ben şimdilik mumu ağzıma götürebiliyorum,dişlerimi kaşımaya çalışıyorum belki 28 marta kadar üflemiyi öğreniri.Öğremnemezsem de annem üfler ne de olsa annemle aynı gün doğduk...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder