6 Mart 2012 Salı

28 Şubat 2012 Salı

Bizimkisi bir aşk hikayesi...

Pazar günü ( ilk ) arkadaşım Kerem' in doğumgününe annanem ve annemle gittim.Kayra da ordaydı.İyiki doğdun Kerem seslerine alkış tutarak eşlik ettim.Palyonçadan biraz korktum, patlayan balonlar nedeniyle ağladım.Sonra annanem, Saliha teyze ile beraber perlavista alışveriş merkezine gittik.Pazar günü benim için çok güzel, bol insanlı bir gündü.Pazartesi herzamanki gibiydi.Annem oda değişikliği yaptı, yatağımı çalışma odasına taşıdı.Artık babamı iyice terk ettik annemle birlikte çalışma odasındayız.Zeytin de bize takılıyor.Pazertesi biraz aksiydim sürekli çığlık attım Satiye ve annem beni hiç anlamadı.Dün kakamı yaAmadım.Bu sabah da çığlıklar ve aksiliklerle güne başladım.Oyun oynarken ağlayarak kakamı yaptım annem de yardım etti.Sonra annemle birlikte bir güzel uyuduk.Uyandığımda annanem gelmişti benim kabız olduğum duyunca bana kayısı yedirdi.İki defa daha kaka yaptım hatta bezimden taştı.Gelelim başlığa evet  bizimkisi bir aşk hikayesi.Bazen küs oluyoruz ,genellikle ben onu ısırıyorum ama o hep benimle.Yine aşık oldum ve meme emiyorum hatta adını bile söylüyorum.Aşkımın adı memmem...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder